
האם להתחיל לארוז? (או: האם לרגש בתסריט זה בכלל עניין טכני?)
עוד מעט מחשבים יחליפו את רוב מי שמתפרנס מכתיבה, ככה גם קראתי וגם שמעתי משני מרצים שונים בשבוע שעבר. בינתיים, הכוונה היא יותר למי שמתפרנס מכתיבה "דיווחית", כמו חדשות וכלכלה,
עוד מעט מחשבים יחליפו את רוב מי שמתפרנס מכתיבה, ככה גם קראתי וגם שמעתי משני מרצים שונים בשבוע שעבר. בינתיים, הכוונה היא יותר למי שמתפרנס מכתיבה "דיווחית", כמו חדשות וכלכלה,
בשבוע שעבר שוב פתחתי דלת לקבוצה של אנשים שלא הכרתי, שבאו ללמוד תסריטאות, הפעם במושב שבו אני גרה. שתיים מהמשתתפות הכירו קודם, היתר היו זרים זה לזה. בסוף הערב כבר היינו
בשבוע באחרון ראיתי כמה פעמים את הסרט אלגנטיות של קיפוד. במסגרת פרוייקט מיקרוסינמה הקרינו את הסרט בבית בארבור, בדרום תל אביב, ואני התבקשתי לערוך שיחה עם הקהל אחרי ההקרנה. הסרט
הייתי ילדת מפתח טובה ירושלים. אמא עבדה כל היום עד הערב ואבא עבד כל היום, כולל הערב. הצד הקולינרי אלצנו במשפחה מעולם לא היה חזק. ארוחת הצהרים שציפתה לנו כשחזרנו
ריצ'רד פלפלר, שהוא יו"ר ומנכ"ל HBO, סיפר כיצד נכנס אליו דייויד צ'ייס, יוצר "הסופרנוס", על מנת לצפות עמו לראשונה בפיילוט של הסופרנוס. בתום הצפייה שאל צ'ייס את פלפלר בחרדה האם