
טיפים מהכותבים הגדולים של הוליווד – חלק שני
על מה מדברות הדמויות אחת עם השניה בסצנות שלא נכנסות לתסריט, איך לבחור את המלחמות שלכם ולמה כדאי לנעול את עצמכם בחדר כשאתם כותבים את המערכה השנייה? זהו החלק השני
על מה מדברות הדמויות אחת עם השניה בסצנות שלא נכנסות לתסריט, איך לבחור את המלחמות שלכם ולמה כדאי לנעול את עצמכם בחדר כשאתם כותבים את המערכה השנייה? זהו החלק השני
מאיפה הגיע הרעיון ל"ארבע חתונות ולוויה אחת", מה ג'ף ניקולס עושה עם כרטיסיות ומה היעד היומי של פול פייג? איזה כיף שנתקלתי בכתבה ארוכה מאד ובה ראיונות עם כמה מהכותבים הטובים והעסוקים בהוליווד,
בשביל לכתוב סדרה לא מספיק שבמרכזה יעמדו דמויות חד פעמיות. לא פחות חשובה היא מערכת היחסים ביניהן. בשביל לייצר פוטנציאל בלתי נגמר של קונפליקטים וסיפורים בסדרה צריך שהדמויות האלה יהיו
מי שלמדו אי פעם במסגרת אמנותית כלשהי מורגליםות בביקורת. המחשבה, הנכונה בבסיסה, היא שמטעויות לומדים, כי כשטועים לומדים מה לא לעשות וחושבים איך להשתפר כדי לא לטעות שוב. אם ההערות
אחרי התמכרות לסדרה ממש טובה קשה לי ליצור מערכת יחסים חדשה עם סדרה אחרת. יש לי תקופה של "רווקות סדרתית"- אני רואה את הפיילוט מזה או פרק מזאת, לא מתחייבת.