
איך להיות ההורים של כל הדמויות שלנו?
טיפ לכתיבה, אבל לא רק… השבוע הייתה לי פגישת עריכת תסריט עם יוצר שכתב סצנה זוגית, שמבוססת על קונפליקט שהיה לו עם אשתו. סיטואציה שמוכרת לכל מי שיש להם ילדים. בסצנה הוא נכנס
טיפ לכתיבה, אבל לא רק… השבוע הייתה לי פגישת עריכת תסריט עם יוצר שכתב סצנה זוגית, שמבוססת על קונפליקט שהיה לו עם אשתו. סיטואציה שמוכרת לכל מי שיש להם ילדים. בסצנה הוא נכנס
הכאב הכי גדול שלנו כתסריטאיםות הוא לראות איך סצנה מעולה שכתבנו ביזע ודמעות נערכת החוצה מהתסריט. זה אמנם בלתי נמנע, תסריטאות היא אמנות הצמצום, כך שתמיד יהיו סצנות שנאלץ להיפרד
השבוע צפיתי עם חברה במופע הזיקוקים ההזוי בשמים,בעוד המטוסים מרעידים את האוויר מעלי.ניסיתי להקליל ולהגיד משהו מצחיקוהיא אמרה: "בסוף כל נקודת אור צהבהבה יש פוטנציאל למוות".השמים היו מלאים בנקודות צהובות.חשבתי:
בתחילת דרכי הייתה לי פנטזיה: ראיתי את עצמי יושבת עם הלפ טופ מול הים, כשהפרקים של הסדרה שלי נכתבים להם בבריזה. אחר כך הלכתי ללמוד והבנתי שיש כללים, ומבנה והמון
אני גרה במושב שיש בו מלא באמפרים. התפקיד הרשמי של הבמפר, או פס ההאטה בכביש, הוא להאט את הנהגים בכבישים פנימיים, אבל בתכלס הוא גורם לזעזוע של כל יושבי הרכב