הכיוון של הרוח ידוע, העוצמה מפתיעה.
מסקנות פרקטיות מפסטיבל הסדרות הבינלאומי SeriesMania השבוע חזרתי מפסטיבל SeriesMania בליל, צרפת, באיחור של שנה וחצי. במרץ 2020 הייתי אמורה להגיע לפסטיבל, יחד עם עוד 6 תסריטאים ותסריטאיות ישראלים, במסגרת
מסקנות פרקטיות מפסטיבל הסדרות הבינלאומי SeriesMania השבוע חזרתי מפסטיבל SeriesMania בליל, צרפת, באיחור של שנה וחצי. במרץ 2020 הייתי אמורה להגיע לפסטיבל, יחד עם עוד 6 תסריטאים ותסריטאיות ישראלים, במסגרת
טיפ לכתיבה, אבל לא רק… השבוע הייתה לי פגישת עריכת תסריט עם יוצר שכתב סצנה זוגית, שמבוססת על קונפליקט שהיה לו עם אשתו. סיטואציה שמוכרת לכל מי שיש להם ילדים. בסצנה הוא נכנס
הכאב הכי גדול שלנו כתסריטאיםות הוא לראות איך סצנה מעולה שכתבנו ביזע ודמעות נערכת החוצה מהתסריט. זה אמנם בלתי נמנע, תסריטאות היא אמנות הצמצום, כך שתמיד יהיו סצנות שנאלץ להיפרד
השבוע צפיתי עם חברה במופע הזיקוקים ההזוי בשמים,בעוד המטוסים מרעידים את האוויר מעלי.ניסיתי להקליל ולהגיד משהו מצחיקוהיא אמרה: "בסוף כל נקודת אור צהבהבה יש פוטנציאל למוות".השמים היו מלאים בנקודות צהובות.חשבתי:
בתחילת דרכי הייתה לי פנטזיה: ראיתי את עצמי יושבת עם הלפ טופ מול הים, כשהפרקים של הסדרה שלי נכתבים להם בבריזה. אחר כך הלכתי ללמוד והבנתי שיש כללים, ומבנה והמון