► ליסה שילוח עוזרד – לשעבר מנכ"לית קרן הקולנוע וסמנכ"לית טלוויזיה בתאגיד השידור הישראלי, ותמיד 'יולי אוגוסט הפקות'.
טיפים להגשות לקרן הקולנוע הישראלי (כולל חשיפת התהליך), תהליך הלקטורה בקרן, על הגשה לחברות הפקה ועוד…
► נחמה כהן – מנהלת קריאייטיב ב'ארמוזה פורמטס'
על פיתוח ומכירת פורמטים לטלוויזיה: מהו פורמט לא מתוסרט? מהן המגמות בעולם והאם אפשר לעשות מזה אקזיט…
► יובל הורוביץ – 'קשת' ו'קשת אינטרנשיונל'
איך מוכרים סדרה לחו"ל, אילו סדרות מחפשים בקשת, סוגי המכירות שקיימים ומה כדאי להגיש דווקא לקשת.
► ארז תדמור – במאי ותסריטאי 'סיפור גדול', 'בשורות טובות', 'ארץ פצועה', 'הבן של אלוהים' ועוד
מהי "שיטת התמנון", למה חייבים סטפ-אאוטליין ואיך למצוא את הקשר האישי בסיפורים שאינם קשורים אלינו.
► גילי יובל – סוכן יוצריםות ב'קנלר ייצוג אמניםות'
על תפקיד הסוכן/ת, ייצוג יוצרים/ות ואיך ומה עליי לעשות כדי 'להתגלות' כתסריטאי/ת חדש/ה.
► רותי עפרוני – מפיקה ב'גרין פרודקשנס'
על מה המפיקה רוצה מאיתנו, התסריטאיםות.
► נטלי מרכוס – 'היהודים באים', 'צפוף', 'הנחלה' ועוד
נסיכת התסריטים שמלבד הסדרות שיצרה, כתבה להמון סדרות מ'פאודה' ו'טהרן' ועד 'מועדון לילה'. על כתיבה דרמטית מול כתיבה קומית וטיפים מעשיים לכתיבה תסריטאית מקצועית.
► רן דברת – 'קצרים', 'אבא משתדל', 'זהו זה', 'לה פמיליה' ועוד
איך כותבים קומי, מה ההבדל בין מערכון לכתיבת פרק בסדרה, מהו תהליך הכתיבה של רן וכמה טיפים שלא ברור איך הסתדרנו בלעדיהם קודם.
► נדב בן סימון – תסריטאי, עורך תסריט ויו"ר איגוד התסריטאיםות
איך כותבים סדרות בכלל וסדרות לנוער בפרט? מהו תהליך הכתיבה של נדב ומהם טיפי הזהב שלו ליוצריםות בתחילת דרכםן (וגם איך באמת עובד איגוד התסריטאיםות).
► ארז קו אל – תסריטאי, במאי ("הטבח", "אלנבי", "בוקר טוב אדון פידלמן" ועוד)
על תהליך של כתיבת סדרה ועל בניית דמויות מורכבות.
► מיתר פרהט – תסריטאית, במאית ("בני מצווה", "לעוף על אנה", "בעלת החלומות" ועוד)
על הפריצה לתעשייה ועל כתיבה לילדים ונוער.
► מאיה קסלר – סופרת וקולנוענית ("רוזנפלד")
שיחה על הספר שלה, "רוזנפלד", שהפך לרב מכר אחרי המון(!!) תשובות שליליות. אז איך להפוך "לא" ל"כן"? מתאים לכל יוצר/ת שזקוק/ה לעידוד.
► אורן זגמן – יוצרת וקולנוענית ("marriage material", honor society")
על איך פורצים להוליווד עם טיפים מעולים.
► לקסיקון התסריטאות השלם
כל המונחים המקצועיים, מילות המפתח החשובות והסלנג המשלים של עולם התסריטאות, כדי לתקשר עם גורמים בתעשייה בצורה המקצועית ביותר. מעל 100 מושגים!
► סדנת כתיבת סצנה
איך כותבים סצנה? צורה, מבנה, תוכן, וגם מעשית – בתרגול וכתיבה. הסצנה כמיקרוקוסמוס לתסריט כולו.
► הסודות ליצירת סרט קצר בלתי נשכח
למה סרט קצר הוא ה-דבר? מה צריך לקחת בחשבון כשרוצים ליצור סרט קצר וממה צריך להיזהר? ואיך הופכים את החלום למציאות?
► איך נכנסיםות לתעשיית הקולנוע והטלוויזיה?
כ-ל הדרכים להפוך לתסריטאי/ת בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה: מפגש חד פעמי בו נספר על הדרך שעברנו (מרב ודניאלה:), נחשוף את המודל שפיתחנו ובו ארבע ה"עזים" שיכניסו אותך בשערי התעשייה
► עשר הטעויות הנפוצות בהגשה לקרנות, חברות הפקה וערוצים
טיפים חשובים שיעזרו לך לדלג מעל המכשולים הנפוצים ביותר בהגשה לחברות הפקה, ערוצים וקרנות ולהגיש את המסמך הטוב ביותר שלך.
► סדנת פיצוח עלילה
טיפים מעולים לבניית עלילה מרתקת: איך בנוי התסריט ולמה המערכה השנייה היא הקשה ביותר? טיפים וטכניקות לפיצוח העלילה, כך שהקהל לא יזוז מהכיסא.
ניתן לרכוש הקלטה בודדת ב-38 ש"ח, בלינק הזה
אבל הכי כדאי לרכוש את ערכת ההקלטות השלמה בה תמצאו את כל ההקלטות המופיעות כאן, רק ב-320 ש"ח, כרגע בהנחה של 50% לחג בלינק הזה
בס"ד
היי דניאלה ומרב!
נעים מאד!! יש בינינו היכרות חד צדדית, כי אני אחרי שעות של האזנה בבינג' לערכת ההקלטות.
במילה אחת – וואוו!
בשלוש מילים – יצאתי מלאת השראה!
ביותר ארוך – אתן מקצועיות אש! מלאות בניסיון, יצירתיות, ייחודיות ושנינות. כל אחת עם החן המיוחד שלה!
אני עדיין נפעמת מהיכולת שלכן לעניין, לתמצת לעיקרי הדברים בלי למרוח, לסכם למצגות שוות ממש, להדגים, להעביר את החומר מכל כיוון אפשרי, להנגיש לצופים אורחים שווים ממש, לתעל ולשאול אותם את כל השאלות החשובות והטובות! פשוט מדהים!
עכשיו רק נשאר לי להפשיל שרוולים ולממש את החלום החדש שלי שרק עכשיו נולד והגיח לעולם (וזה הכי כיף בעולם לחלום)!!
אני יודעת שהנשמה מאד שמחה כשהיא משפיעה טוב על העולם – אז היה לי חשוב לגמול לכן טוב ולשמח אתכן במה שאני יכולה לתת לכן וזה פשוט להאיר את נקודת הטוב שהשפעתן עליי, במילים טובות שיוצאות לי מהלב…
נתראה בלי נדר כשיבשילו אצלי העניינים ואגיע אליכן לאחת הפלטפורמות המוצעות שלכן,
יומקסים,
מרב לוי
מצפות לראותך,
דניאלה ומרב